Merhaba Değerli OLDUSKO Oyuncuları.
Başlıktan anlayacağınız üzere oyundaki birçok Item'ı kapsayan Gain sistemi farklı sunuculardan da yabancı olmayacağınız bir sistem. Burada bize özel olan şey ise daha stabil ve orantılı bir mekanizma kurmuş olmamız. Bu konuda sizlere bazı takılarda ve silahlarda belirlediğimiz kademe sisteminden bahsedeceğiz.
⚠️Öncelikle belirtilmesi gereken şu ki 1 Item için kademe seviyesi belirtildiyse Upgrade ile bu kademe seviyesi değişmez. Yalnızca kademe seviyesine göre gücü katlanır.
Gain Sistemi Nedir?
Gain özelliği bir çok silahta ve takıda mevcut. Mevcut silahınızın seviyesi +6 veya üzeriyse Gain özelliği ilave edilerek daha da güçlenecek anlamı taşır. Bir nevi silahınızı geliştirmeye teşvik eden bir sistemdir. Fakat burada herhangi bir materyal vb. göreve vs. bağlı değildir. Sadece Upgrade sonucu mevcut silahınıza Gain özelliği +'kaçta geleceğiyle ilgili bir bilgi yer alır ve o seviyeye ulaşan silahınız boost sistemine girer otomatik olarak. Bu sistem aynı şekilde birçok takıda da mevcuttur.
Gain nasıl anlaşılır?
Gain özelliği olduğunu Item'in üzerine mouse ile geldiğinizde görmeniz mümkündür ve Gain özelliğinin kaçta başladığı [Gain Level] olarak ifade eder.
Damage Dengesi ve Bilinmesi Gerekenler?
Bu sistemde itemleri 4 farklı kulvarda değerlendirmeniz gerekecektir. İlk olarak 2 item arasındaki poision damage, itemin +kaç olduğu, hangi class item grubu olduğu ve hangi item grubuna bağlı olduğu örneğin spear-club-axe-two handed gibi gruplara göre kıyaslama yapmanız gerekir. Aşağıdaki örnekleri inceleyiniz.
Farklı Item Kıyaslaması: Glave +6 ve Totomic Spear - Impact +5 kıyaslarsak eğer; Totamic + Impact +5 daha iyi vuracaktır. Ayrıca Warrior Item grubundaki Spear türü silahlar daima axe ve diğer item gruplarından daha iyi vurur.
Poison Farkının Önemi: Dual Shard +5 ve +6 Dual MD arasında pek fark olmayacaktır çünkü ikisi de eşit damage vurur burada Poison Damage üstünlüğü MD'de de olduğu için öne çıkabilir. Fakat ikisi de aynı +Oranına sahipken asla MD daha iyi vurmaz. Bu aynı şekilde +5 Iron Bow ile Iron Crossbow +6'nın benzer damage atmasıyla da açıklanabilir çünkü Iron X'in Poision oranı daha yüksektir ve Poison Damagesi durumu kurtarır.
Grup Kontrolü: Örneğin Toto + Impact itemi kendi içinde benzer item türüyle kıyaslandığında Harpoon +5 ve Slayer +5 daha az vuracaktır.
Mage Staff: Staff damagesi Staff'ın Attack Power'ına göre şekillenir.
Silah'taki Gain Sistemi Hakkında
Silahların bir kısmında +5 bir kısmında +6'dan başlayan Gain özelliği mevcuttur. Bunu anlamanın yolu Item'in üzerine gelip bakmak veya vereceğimiz aşağıdaki tabloyu incelemek. Örneğin Iron Impact silahında +5 ve üzeri bir Gain özelliği mevcut. Fakat bu Item'in Gain başlangıç özelliği güncel olarak +6 görselde örnek göstermek istedik. +6'da ise Gain 7 olarak görmeniz olasıdır.
Iron Impact arayüzünden bir görüntü
Takılarda olan Gain Sistemi Nedir? ve Ofansif-Defansif Hakkında.
Mevcut örneğin +7 Ruby Earring diyeceğimiz bir basit takıyı baz alalım. Bu takı +12 +14 +16 seviyelerine çıkartıldığı vakit ekstra bonus özellik gelecektir. Takılarda ayrıca 2 tip bonus özelliği vardır. Ofansif ve Defansif olarak ayırabiliriz. Ofansif vuruşlara etki ederken Defansif ise alınan hasara etki eder.
Örneğin Ruby Earring (+7)'takısında +12 ve +14 +16 takılarında Gain özelliği mevcut bu durumda sizin bu takıdan tam verim alabilmeniz için yükseltmeniz gerekmektedir.
*Takı arayüzünden bir görüntü
*Takılarla ilgili tablo içeriği.
Weapon İçeriği Hakkında
Konu ile ilgili kafanıza takılan soruları çekinmeden destek ekibimize iletebilirsiniz.
Keyifli oyunlar dileriz.
Başlıktan anlayacağınız üzere oyundaki birçok Item'ı kapsayan Gain sistemi farklı sunuculardan da yabancı olmayacağınız bir sistem. Burada bize özel olan şey ise daha stabil ve orantılı bir mekanizma kurmuş olmamız. Bu konuda sizlere bazı takılarda ve silahlarda belirlediğimiz kademe sisteminden bahsedeceğiz.
⚠️Öncelikle belirtilmesi gereken şu ki 1 Item için kademe seviyesi belirtildiyse Upgrade ile bu kademe seviyesi değişmez. Yalnızca kademe seviyesine göre gücü katlanır.
Gain Sistemi Nedir?
Gain özelliği bir çok silahta ve takıda mevcut. Mevcut silahınızın seviyesi +6 veya üzeriyse Gain özelliği ilave edilerek daha da güçlenecek anlamı taşır. Bir nevi silahınızı geliştirmeye teşvik eden bir sistemdir. Fakat burada herhangi bir materyal vb. göreve vs. bağlı değildir. Sadece Upgrade sonucu mevcut silahınıza Gain özelliği +'kaçta geleceğiyle ilgili bir bilgi yer alır ve o seviyeye ulaşan silahınız boost sistemine girer otomatik olarak. Bu sistem aynı şekilde birçok takıda da mevcuttur.
Gain nasıl anlaşılır?
Gain özelliği olduğunu Item'in üzerine mouse ile geldiğinizde görmeniz mümkündür ve Gain özelliğinin kaçta başladığı [Gain Level] olarak ifade eder.
Damage Dengesi ve Bilinmesi Gerekenler?
Bu sistemde itemleri 4 farklı kulvarda değerlendirmeniz gerekecektir. İlk olarak 2 item arasındaki poision damage, itemin +kaç olduğu, hangi class item grubu olduğu ve hangi item grubuna bağlı olduğu örneğin spear-club-axe-two handed gibi gruplara göre kıyaslama yapmanız gerekir. Aşağıdaki örnekleri inceleyiniz.
Farklı Item Kıyaslaması: Glave +6 ve Totomic Spear - Impact +5 kıyaslarsak eğer; Totamic + Impact +5 daha iyi vuracaktır. Ayrıca Warrior Item grubundaki Spear türü silahlar daima axe ve diğer item gruplarından daha iyi vurur.
Poison Farkının Önemi: Dual Shard +5 ve +6 Dual MD arasında pek fark olmayacaktır çünkü ikisi de eşit damage vurur burada Poison Damage üstünlüğü MD'de de olduğu için öne çıkabilir. Fakat ikisi de aynı +Oranına sahipken asla MD daha iyi vurmaz. Bu aynı şekilde +5 Iron Bow ile Iron Crossbow +6'nın benzer damage atmasıyla da açıklanabilir çünkü Iron X'in Poision oranı daha yüksektir ve Poison Damagesi durumu kurtarır.
Grup Kontrolü: Örneğin Toto + Impact itemi kendi içinde benzer item türüyle kıyaslandığında Harpoon +5 ve Slayer +5 daha az vuracaktır.
Mage Staff: Staff damagesi Staff'ın Attack Power'ına göre şekillenir.
Silah'taki Gain Sistemi Hakkında
Silahların bir kısmında +5 bir kısmında +6'dan başlayan Gain özelliği mevcuttur. Bunu anlamanın yolu Item'in üzerine gelip bakmak veya vereceğimiz aşağıdaki tabloyu incelemek. Örneğin Iron Impact silahında +5 ve üzeri bir Gain özelliği mevcut. Fakat bu Item'in Gain başlangıç özelliği güncel olarak +6 görselde örnek göstermek istedik. +6'da ise Gain 7 olarak görmeniz olasıdır.
Iron Impact arayüzünden bir görüntü
Takılarda olan Gain Sistemi Nedir? ve Ofansif-Defansif Hakkında.
Mevcut örneğin +7 Ruby Earring diyeceğimiz bir basit takıyı baz alalım. Bu takı +12 +14 +16 seviyelerine çıkartıldığı vakit ekstra bonus özellik gelecektir. Takılarda ayrıca 2 tip bonus özelliği vardır. Ofansif ve Defansif olarak ayırabiliriz. Ofansif vuruşlara etki ederken Defansif ise alınan hasara etki eder.
Örneğin Ruby Earring (+7)'takısında +12 ve +14 +16 takılarında Gain özelliği mevcut bu durumda sizin bu takıdan tam verim alabilmeniz için yükseltmeniz gerekmektedir.
*Takı arayüzünden bir görüntü
*Takılarla ilgili tablo içeriği.
Weapon İçeriği Hakkında
Konu ile ilgili kafanıza takılan soruları çekinmeden destek ekibimize iletebilirsiniz.
Keyifli oyunlar dileriz.
Son düzenleme:
